مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

ساخت وبلاگ
 
۴- کرم پودر فشرده یا این که پنکیک: این کرم توان پوشش بیشتری دارااست معمولاً به صورت پودر فشرده گردیده و به دو چهره چرب و کم آب موجود هست و استعمال آن معمولاً به یاری اسفنج میباشد که روی آن در حیث گرفته شده‌است.
 
۵- پن استیک: این کرم پودر دارنده بافت سنگین میباشد و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت سیار مطلوب هست. پاره ای از آن را روی محل می گذاریم و با یک اسفنج محو می کنیم.
 
 
صورتتان را مرطوب نمائید و بگذارید کرمتان جذب شود. این قضیه سبب ساز می‌گردد که کرم پودرتان به طور کامل در سطح پوست بماند.
 
کرم پودر را بزنید و بلافاصله پخش فرمائید.
با زدن برس در پن کک و پخش کردن آن روی فیس به طور حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را تولید فرمایید. نگران ماتی جلای صورت تان نباشید.
 
کرم پودر را با نوک انگشت یا این که اسفنج آرایشی بمالید تا پوستتان براق و طبیعی جلوه نماید.
بعداز اتمام عمل با یک دستمال تولید نمناک روی صورتتان بزنید تا طولانی تر های پن کیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به صورت تان داده شود.
 
هنگام زدن کرم پودر دهانتان را گشوده فرمایید تا نصیب گردن زیبا آرایش و پیرایش شود و خطی باقی نماند.
دو رنگ کرم پودر را مدام دم دست داشته باشید. یکی‌از برای فصل‌زمستان و دیگری برای فصل تابستان. اکثر اوقات ماه های سال در شرایطی که این دو رنگ را با هم ادغام نمایید هماهنگی بسیار زیبایی به دست میاید.
 
بعد از اتمام آرایش و پیرایش، یک تکه پارچه را روی صورتتان بزنید که هم نهایی پوشش را کامل شدن نمایید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید. 
 
کرم پودر,اشکال کرم پودر, خرید کرم پودر
 
شیوه زدن کرم پودر ماهر
 
 
1-رنگ ایده آل پوستتان را پیدا نمائید
کرم پودر را روی خط زنخدان آزمون فرمائید و در فروغ و روشنایی روز آن را نظارت نمائید. در شرایطی که سوای مالیدن، رنگ ناپدید شد، رنگ کرم پودر عالی میباشد.
 
2- پوستتان را فراهم فرمائید
برای داشتن موضوع ی مطلوب، از پاک و مرطوب بودن پوستتان اطمینان نتایج فرمائید. پنج دقیقه طاقت فرمایید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود.
 
 
3-کرم پودر را درست روی چهره تان پخش فرمایید
ماهر ها پیشنهاد میکنند که در‌صورتی‌که پوشش نادر می‌خواهید، کرم را با انگشتان روی پوست پخش نمائید. برای پوشش طولانی تر از اسفنج یا این که پد استعمال فرمایید.کرم پودر را همگی جای پوست دربرگیرنده منطقه ی دیده ها محو نمایید. از میانه آغاز و به حریم محو فرمایید. برای مراسم های وسیع و یا این که عکس به دست آوردن کرم پودر بیشتری طولانی تر نکنید.
 
4-پس از کرم پودر از کانسیلر استعمال نمائید
پیش از استعمال از کرم پودر، بیش تر از حد نیاز کانسیلر استعمال خواهید کرد. و موضوع ی کرم پودر بازدارنده چروک شدن کانسیلر می‌شود. از کانسیلر سبک و یک رتبه پر‌نور خیس از پوستتان استعمال فرمایید. کانسیلر خیلی پر‌نور، تصنعی میباشد. برای پوشش رینگ های تیره ی تحت دیده از برس کوچک و نوک تیز به کارگیری نمائید. چنانچه عیوب ریز دیگر رخ تان با کرم پودر پوشیده نشدند، میتوانید از یک مقدار کانسیلر به کارگیری فرمایید.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:38


کانسیلر چه می‌باشد؟

کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده پر‌نور و رنگی می‌باشند که شما میتوانید آنان‌را گذشته یا این که پس از کرم پودر به کار گیری نمایید کانسیلرها برای پوشاندن تیرگی های پوست و رفع خطاها پوستی تشکیل شده و سوای غیر طبیعی شدن آرایش و پیرایش، زیبایی چهره را یک سری برابر می کند.

 

اما بعضا‌ها می گویند بهتر میباشد پس از کرم‌پودر زدن استعمال شود. این کانسیلرها به‌ چهره‌های مختلفی وجود دارا هستند؛ یکی از به‌رخ Stick یا این که ماتیکی که استعمال از آن شل‌خیس میباشد، وضعیت دیگر کرم‌مانند نصفه‌جامد و در غایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا بایستی یک رتبه از رنگ کرم‌پودر مصرف شده پر‌نور‌خیس باشد.

 

در صورتی خیلی پر‌نور‌خیس از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را طولانی تر نشان خواهد اعطا کرد . کانسیلر وظیفه اصلاح کننده دارااست و روی کل فیس زده نمی‌شود.

 

کرم پودر چه چیزی است؟
کرم پودر یکی بزرگترین مواد آرایشی میباشد که شاید فارغ از آن آرایش و پیرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ کرم پودرها برای یکسان کردن رنگ پوست و پوشش دادن ناهمسانی های آن به کار گیری میشود. کرم پودر ها گونه های متعدد دارا‌هستند، میتوانند مایع، جامد ، موشواره یا این که پودر باشند. کرم پودر روی کل فیس اعمال میگردد تا رنگ پوست یک دست و یکسان گردد،

ترتیب به کار گیری کرم ها:
1-  در آغاز مرطوب کننده استعمال می‌گردد
2-  آن‌گاه کرم پودر برای یک پارچه شدن سطح پوست
3- در غایت کانسیلر روی لکه ها را می پوشاند و پیرایش پوست را تصحیح می‌کند.

بهترين كرم پودر
 اشکال رنگ کانسیلرها:

کانسیلر زرد رنگ: این بدن رنگ برای هر پوستی مطلوب میباشد. این کانسیلرها لکه‌های تیره را محو می کند. در حالتی که میخواهید تیرگی حریم دیده خویش را بپوشانید از کانسیلر رنگ زرد استعمال فرمایید.

کانسیلر نارنجی رنگ: برای اشخاص سبزه این کانسیلر بسیار مطلوب میباشد. هنگام خرید آن را در نزدیکی دهن آزمایش فرمائید.

کانسیلر سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن بدن قرمز رنگ پوست هست. درصورتی که دارنده لکه‌های قرمز‌رنگ مامان زادی می باشید یا این که میخواهید جوش‌های خویش را بپوشانید این کانسیلر منحصربه‌فرد شماست.

کانسیلر بنفش: آری کانسیلر بنفش نیز موجود است. اشخاصی که پوست صورتشان مایل به زردرنگ میباشد میتوانند از این کالا به کارگیری نمایند. لکه‌های کبودی روی رخ به طور کاملً با این کانسیلر محو خواهد شد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 278 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 19:12

 
سؤالی که برای طولانی تر دوشیزه‌ها که نو وارد روزگار نوجوانی گردیده‌اند و اخیرا می خواهند آراستن چهره را خاطر بگیرند، پیش می آید این میباشد که چه طور کرم پودر بزنیم؟ در واقعیت، طرز کرم پودر زدن برای اشکال پوست‌ها گوناگون میباشد. "یاسمن" دوست دارااست در اینجا شیوه استعمال از کرم پودر را برای اشکال پوست‌ها به تو خاطر دهد تا بتوانی به راحتی پوستی صاف و یک پارچه داشته باشی.
اضافه بخوانید: "روشی فن‌ای برای یادگرفتن آرایش و پیرایش چهره لاغر در منزل!"
 
 
برای پوست‌های چرب بهتر میباشد از کرم پودر غلیظ یا این که پنکیک به کار گیری کنی. این مدل کرم پودر را با انگشت روی پوست چهره خویش بمال و پخش کن. با این نحوه، بهتر میتوانی پوستی صاف داشته باشی.
 
 
ولی برای خانم‌هایی که پوست کم آب دارا هستند، استعمال از کرم پودر مایعی که رمز قطره‌ای داراست، عالی میباشد. شایسته ترین شیوه برای مالیدن این کرم پودر روی فیس، به کار گیری از پد میباشد. پد کانتورینگ استوانه‌ای نیز برای یکسان کردن کرم پودر روی پوست، شایسته ترین گزینش میباشد.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 22:00

 
حفظ از پوست در هر دوران و جای جای دارای اهمیت می باشد و این زمینه با ارتقاء سن، از اهمیت بیشتری نیز برخوردار می گردد. شستشوی آراسته پوست، استعمال از کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده از پاراگراف مواقعی می باشند که در نگهداری بیش تر از پیش پوست تاثیر گذارند. البته نکته ای که شاید کمتر کسی به آن دقت میکند، استعمال از کرم به دور دیده هست. پوست به دور دیده به جهت آلرژی طولانی تر نسبت به بقیه نقاط، کرم مخصوصی را برای محافظت می طلبد که در‌این نوشته‌ی علمی به نکات مرتبط با آن و راهنمای خرید کرم بدور دیده خوا هیم پرداخت.
 
کرم به دور دیده چه می‌باشد؟
 
استعمال از شایسته ترین کرم بدور دیده به یکی‌از واجبات سالم پوست تبدیل شده‌است. با گذر زمانه و فراتر رفتن سن اشخاص، چروک هایی روی پوست تولید می توان به خصوص پوست به دور دیده ساخت می گردد که شایسته ترین رویه برای پیشگیری و حتی معالجه آن، مصرف کرم بدور دیده میباشد. هم چنین به جهت وجود غدد آبی رنگ بیش تر و غدد چربی کمتر در پوست بدور دیده، این منطقه اضافه در معرض کم آبی قرار گرفته و احتیاج بیشتری به مرطوب کردن دارااست. سفارش اکثر پزشکان و متخصصان پوست به کارگیری از کرم به دور دیده می‌باشد که مراحل پیری را کاهش داده و از تولید چین و چروک خودداری مینماید. امروزه همه ساخت کنندگان تولیدها آرایشی و بهداشتی دست کم یک لاین تولیدی کرم بدور دیده داشته و به بازار عرضه کرده ¬¬اند. از این رو، گستردگی و وجود تنوع در محصول ها به دور دیده مو جود در بازار، موجب سردرگمی در خرید آن می‌شود. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه این مقاله، شما‌را در خرید این مال با اهمیت کمک دهیم.
 
 
مواد تشکیل دهنده کرم بدور دیده
 
موادی که در ساخت کرم به دور دیده به فعالیت می‌روند، معمولا رتینول و ویتامین C می باشند که ضد چروک میباشند. کرم بدور دیده های مرطوب نیز معمولا دربردارنده گلیسیرین میباشند. ماده ای دیگر به اسم رتینوئید در ایجاد کرم های بدور دیده به فعالیت میروند که موجب نوسازی سلول های پوستی گردیده و آنان‌را برای کلاژن سازی تحریک مینماید. کارایی نمائید در هنگام خرید کرم به دور دیده، محصولی را گزینش فرمایید که مطلوب سن و سال تان باشد.
 
 
گونه های کرم به دور دیده
 
گونه های مختلفی از کرم به دور دیده در داروخانه ها موجود است که هر مورد تاثیر یگانه خویش را روی بدور دیده می‌گذارند. مثلا، بعضا کرم ها تنها برای دوری از تولید چین و چروک بوده و برخی دیگر برای از در میان بردن تیرگی و پف به عمل می‌روند.
 
کرم به دور دیده برای از فی مابین بردن پف کردگی
با ارتقا سن، پوست آسیب پذیر و حساس تحت دیده ها، کلاژن خویش را از دست داده و ضعیف خیس می‌گردد. به همین ادله، چربی تحت پوست برآمده گردیده و موجب پف کردن می گردد. پپتید و رتینول مو جود در کرم بدور دیده منحصر به فرد پف کردگی، موجب تحریک کلاژن سازی گردیده و ساختار پوست را تقویت می نماید. بدین ترتیب بهتر میباشد از کرم های دربردارنده این مواد به کارگیری فرمائید.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت: 21:56


رازیانه+ آب
لوسیون تطهیر منافذ پوست رازیانه
در‌صورتی‌که می‌خواهید منافذ گشوده چهره تان را پاک سازی نمایید و در عین حالا به روشی طبیعی و گیاهی برای بستن منافذ پوستی تان مبادرت فرمایید میتوانید از لوسیون گیاهی رازیانه به کار گیری نمائید. این لوسیون را میتوانید هر شب پیش از خواب آزمایش نمایید. برای تهیه و تنظیم این لوسیون کافی هست یک مشت گیاه کم آب گردیده رازیانه را در 4 استکان آب بریزید و آن را روی حرارت بگذارید تا 2 جام آن بجوشد. آن گاه جوشانده باقی مانده را صاف فرمائید و آن را کنار بگذارید تا سرد شود. در صورتیکه از این لوسیون هر شب به کارگیری فرمائید خواهید مشاهده کرد که بعداز 10 روز به کارگیری خواص انقباضی لوسیون رازیانه به مسدود شدن و تنگ شدن منافذ پوستی شما یاری کرده و ظاهری تر و تمیز به شما کادو مینماید.

 بهترين كرم پودر

پیاز+ عسل+ روغن سوسن سپید
کرم ضد چروک ویکتوریا ویژه خانم های 30ساله
اکثری از زنان انگلیسی عشق مند به طرق سنتی و طبیعی از اشکال کرم ها و روغن های گیاهی برای پیشگیری از چین و چروک و آبرسانی به پوست شان استعمال مینمایند. یکی دوستداشتنی ترین کرم های طبیعی زنان کهن انگلیس کرم پیاز میباشد که از ادغام یک جام آب پیاز با 3 قاشق روغن سوسن سپید و 4 قاشق عسل تهیه و تنظیم می‌شود. این مواد را به خیر با هم مخلوط نمایید و آن را با حرارت یک تا 2 شمع حرارت دهید. بعداز آنکه این مواد به نیکی با هم ادغام شدند، بعداز سپری شد 20 تا 30 دقیقه اذن دهید این کرم در فریزر به مرور خنک شود. از این کرم می‌توانید هر شب یک لایه نازک روی پوست تان بمالید و فردا صبح پوست تان را با آب نصفه ولرم بشویید. این کرم آبرسانی بسیار خیر و خوبی به سلول های پوستی انجام میدهد و مراحل پیری سلول ها و بروز چروک ها را نماید می نماید.

جوانه گندم+ گلیسیرین+ گلاب
کرم جوانه گندم ویژه پوست های حساس
درصورتی که پوستی حساس دارید و دایم در حالا جست وجو در تارنما ها و بروشورهای اسباب آرایشی و بهداشتی می‌باشید تا کرمی مطلوب و بی عارضه را برای پوست تان آزمون نمائید بد وجود ندارد برای یک توشه هم که گردیده کرم دست ساخته خویش را برای نگهداری شادابی و سالمی پوست تان آزمون فرمائید. برای تهیه و تنظیم این کرم کافی می‌باشد 3 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم را با 3 قاشق گلیسیرین ادغام فرمائید و آن را به خیر و خوبی هم بزنید تا خمیری یکپارچه تهیه و تنظیم شود. حین هم زدن این خمیر قطره قطره گلاب به ادغام طولانی تر فرمائید تا این خمیر از هم گشوده گردیده و موقعیت سرازیر پیدا نماید. هم زدن را تا زمانی ادامه دهید که‌این ترکیب به صورت کرمی قابل انعطاف و سرازیر درآید. این کرم را داخل شیشه ای تیره رنگ و در فریزر نگه دارید و از آن برای نگهداری و شادابی پوست تان به کار گیری نمائید.

بابونه + گل پنیرک+ وازلین
کردم دست روزمره بابونه
چنانچه میخواهید در آشپزخانه فردی تان یک کرم دست طبیعی و گیاهی مخصوص تهیه و تنظیم فرمایید کافی می‌باشد طبق این ورژن پیش بروید. پیش از هر چیز یک استکان وازلین را روی حرارت بخار آب گرم نمائید تا حرارت به خیر و خوبی وازلین را رقیق و سرازیر نماید. بعد از آن یک جام از ادغام برگ های گل بابونه و گل پنیرک را باطن وازلین حرارت چشم بریزید و اذن دهید این ادغام به برهه زمانی 40 دقیقه روی حرارت غیر بدون واسطه باقی بماند تا به نیکی عصاره گلبرگ ها و برگ های این دو گیاه دارویی در وازلین جذب شود. پس از سپری شدن روزگار این ادغام را از روی حرارت بردارید و اذن دهید خنک شود. از این کرم در سردخانه محافظت فرمائید و هر روز دو توشه از آن برای پیشگیری از بی آبی پوست و آبرسانی مطلوب به ویژه در روزهای سرد فصل‌پاییز و فصل زمستان به کارگیری نمایید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 121 تاريخ : شنبه 20 مهر 1398 ساعت: 18:39

 
در صورتیکه شما نیز دوست دارید از اسباب آرایشی صد درصد طبیعی و تندرست به کارگیری نمائید، این مقاله را از دست ندهید؛ چون شما‌را با نحوه تنظیم تولید ها آرایشی از قبیل کرم مرطوب‌کننده، ماسک، شامپو، دئودورانت و … آشنا می کند. شما میتوانید به دلخواه خویش و با صرف هزینه کمتر اسباب آرایشی تندرست و خانگی تهیه و تنظیم نمائید. به همین راحتی و به همین زیبایی…
 
ایجاد اسباب و اثاث آرایش و پیرایش طبیعی و خانگی
دئودورانت سوای پارابن
بر پایه ی حاصل پژوهش‌های مختلف، برخی از دئودورانت‌های کهن مضرند! در واقع پارابن جان دار در آن ها کارایی هورمون استروژن را بر هم زده و احتمال ابتلا به سرطان پستان را ارتقا می دهد. ولی نگران نباشید! سنگ زاج سپید مطمئن‌ترین منش برای نزاع با بوی تن میباشد. این سنگ با باکتری‌هایی که سبب ساز ساخت بوی نامطبوع عرق می گردند، پیکار میکند و فارغ از مسدود کردن منافذ پوست از تعریق زیاد دوری به‌فعالیت میاورد. برای این فعالیت سنگ زاج سپید مرطوب را روی پوست پاک و کم آب خویش قرار دهید و مطمئن باشید که فیض‌بخش خواهد بود.
 
لوسیون مرطوب‌کننده
برای تنظیم این لوسیون به ۳ قاشق سوپخوری گل گاوزبان نیاز دارید. شیوه تنظیم آن بدین چهره می باشد که می بایست یک لیتر آب را داغ نمایید و روی گل گاو‌لهجه بریزید. در پیاله را بپوشانید و اذن دهید یک‌سری دقیقه دم بکشد. محلول را از صافی رد کرده و بگذارید خنک شود. لوسیونی را که تهیه و تنظیم کرده‌اید باطن یک پیاله شیشه‌ای دردار بریزید و صبح و شب به تن و صورتتان بمالید. مقطع دوران حفظ این لوسیون یک هفته و در پیاله شیشه‌ای دربسته و باطن یخچال فریزر است.
 
مقاله پیشنهادی
 
این "ترند" که میگن چیه؟
 
پاک سازی پوست فیس
برای خوش آب و رنگ شدن پوست صورتتان کافی هست یک مشت آویشن و یک مشت بابونه یا این که مریم گلی را درون پیاله آب سرد بریزید و بجوشانید. در پیاله را بپوشانید و بگذارید به برهه زمانی ۱۵ دقیقه با شعله معدود بجوشد. آن‌گاه محلول را از صافی رد فرمائید و درون یک ظرف بریزید. هم اکنون روی سرتان حوله یا این که دستمالی بیندازید و به برهه زمانی ۱۰ دقیقه صورتتان را بخور دهید.
 
کرم به دور دیده
برای رفع کبودی ذیل دیده کافی می باشد یک لیتر آب داغ را روی یک مشت بابونه بریزید، در پیاله را بپوشانید و بگذارید به زمان یک‌سری دقیقه دم بکشد. بعد از آن محلول را از صافی رد فرمایید و درون یک شیشه دربسته بریزید. هر شب بعداز اینکه پیرایش خویش را تمیز کردید، یک گوله پنبه را به آن آغشته فرمائید و روی کبودی بدور دیده بمالید. اعتنا داشته باشید که شیشه دربردارنده این محلول را باطن یخچال فریزر محافظت نمایید و پس از یک هفته مابقی را به دور بریزید.
 
شامپو
برای تنظیم شامپو خانگی کافی می‌باشد یک مشت گیاه «غاسول صابونی» تهیه و تنظیم کرده. یک لیتر آب را داغ نمایید و روی گیاه بریزید. در پیاله را بپوشانید و بگذارید به زمان ۱۵ دقیقه دم بکشد. سپس محلول را از صافی رد کرده و درون شیشه دردار بریزید و موقع استحمام از این شامپو استعمال فرمایید. چنانچه دوست دارید موهایتان درخشان و درخشنده باشد، بهتر می‌باشد از دم‌کرده گل گندم یا این که گیاه اسطوخودوس استعمال فرمایید. بنابراین که ۳ قاشق سوپخوری از این گیاه را با یک لیتر آب دم نمایید و موهایتان را آب بکشید.
 
مایع قابل انعطاف‌کننده تن
۳ مشت چای سبز را درون ۳ لیتر آب ریخته و بجوشانید. آنگاه این دم‌کرده را باطن وان آب گرم (۳۸ جايگاه سانتی‌گراد) بریزید و هفته‌ای یک توشه به بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰دقیقه تن‌تان را در‌این اکسید قابل انعطاف‌کننده رها فرمائید. خواهید رویت کرد که بدنی قابل انعطاف و لطیف خواهید داشت.
 
کرم ضد سلولیت
سلولیت به تجمع بدشکل چربی‌هایی گفته میگردد که در سوخت و ساز آنان نقص‌ به وجود آمده می‌باشد. این چربی‌ها به هم پا بعضا سموم پایین پوست رسوب می نمایند که‌این ایراد اضافه در خانم‌ها رایج هست. برای رفع این ایراد یک مشت گیاه اسپیره، یک مشت پیچک و یک مشت پوست فرمان روا بلوط را در آب سرد بریزید و بجوشانید. آن گاه در پیاله را بگذارید و اذن دهید با شعله معدود به زمان ۱۵ دقیقه بجوشد. محلول را از صافی رد نمایید و هر روز روی ران‌ها، کپل‌ها، شکم، بازوها و نقاط دیگر تن بمالید. بازه زمانی روزگار محافظت این محلول حداکثر ۲۴ ساعت و باطن فریزر می باشد.
 
برای برنزه شدن
برای اینکه سوای گرفتاری بدنتان را برنزه فرمائید، به چندین مشت چای احتیاج دارید. وان خزینه را با آب ۳۸ مرتبه سانتی گراد مالامال نمائید. به ازای هر لیتر، ۵ مشت چای سیاه به آب طولانی تر نمائید و به مدت۲۰ دقیقه باطن وان دراز بکشید.برای برنزه کردن رخ خویش
۵‌مشت چای سیاه را در یک لیتر آب سرد بریزید و بجوشانید. سپس، در پیاله را بپوشانید و بگذارید با شعله معدود به برهه زمانی ۱۵ دقیقه بجوشد. محلول را خنک فرمایید و یک توشه در هفته برای برنزه کردن چهره خویش از این جوشانده به کارگیری فرمائید.
 
برای استحکام بخشیدن به ناخن‌ها
برای دوری از شکنندگی ناخن‌ها یک مشت گیاه دم اسبی تنظیم نمائید.این گیاه دربردارنده سیلیس می باشد و برای دفع سنگ همه، عفونت‌های دستگاه ادرار و فرسودگی ناخن‌ها اثرگذار هست.گیاه دم اسبی را درون آب سرد بریزید و بجوشانید. آن‌گاه شعله را نادر فرمایید و بگذارید به زمان ۱۵‌دقیقه بجوشد. محلول را از صافی رد فرمایید و باطن یک کاسه وسیع بریزید. روزمره به زمان ۱۰ دقیقه ناخن‌هایتان را درون این محلول قرار دهید.
 
 
 
لازم وجود ندارد برای خرید کرم، لوسیون، اسباب و اثاث پیرایش و تونرهای لاکچری هزینه متعددی متقبل گردید. به راحتی می‌توانید با خوراکی های معمولی ای همچون قهوه، ماست و چغندر پوست خویش را واضح، قشنگ و آرایش و پیرایش نمایید.
 
مزیت این خوراکی ها این هست که دیگر اشکال مواد شیمیایی را روی پوست خویش نمی خوابانید.
 
یادگرفتن تولید اثاثیه پیرایش طبیعی و خانگی
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 14 مهر 1398 ساعت: 20:24

 
مرحله اولیه
 
 
 
قبلی از هر چيز از يک کرم مرطوب کننده روي پوست و لب ها استعمال کنيد.آن‌گاه از کرم پودر يا کانسيلر براي لک هاي روي پوست ،رینگ هاي سياه زير دیده وهر ناهماهنگي که روي پوست ميبينيد به کار گیری کنيد وسپس آنرا محو کنيد تا پوست از نگاه ظواهر لک ،جوش يا ...نداشته باشد .
 
 
 
 
 
 
مرحله دوم
 
 
 
بعد از کرم پودر مقداري روي پوست زير دیده و به دور بيني بگذاريد و آنرا پخش کنيد تا پوست تماما ظواهر يکنواختي پيدا نماید.
 
 
 
 
 
مرحله سوم
 
 
 
از پودر فیس براي تصاحب کردن براقي و روغني بودن و بخشيدن ظاهري تندرست و سرزنده به پوست استعمال ميکنيم.(درضمن استعمال از پودر به دوام آرايش یاری ميکند)براي اين فعالیت از يک فرچه پهناور به کار گیری ميکنيم و آنرا کمي در پودر ميزنيم و آن گاه روي تمام فیس پخش ميکنيم.
 
 
 
 
 
 
 
مرحله چهارم
 
 
 
بعد با يه دستمال کوچک پودر اضافي زير چشمها رو ميگيريم تا از به هم ريختن آرايش دیده ها جلو گيري کنيم.
 
 
 
 
 
مرحله پنجم
 
 
 
ميتونيم از يه سايه به رنگ بادمجوني براي پشت دیده به طوري که از مژه ها به سمت ابرو اونو محوتر کنيم..و از يه فرجه پهناور به کارگیری کنيم تا صرفا يه توشه تو سايه بزنيم و پشت دیده ا ستفاده کنيم تا تنها يه سايه خيلي متحیر داشته باشيم و با کمي پودر گوشه هاي سايه رو محو کنيم
 
 
 
(بعضي از خانوم ها معمولا از خط دیده هم استعمال ميکنن که معمولا مشکي و يا قهوه اي می باشد.. براي روز زيباتر می باشد که از يک سوم خط مژه به سمت بيرون و خیر خيلي ضخيم کشيده بشه تا آرايش طبيعي خیس به حیث بياد)
 
 
 
 
 
 
 
مرحله ششم
 
 
 
از فر مژه براي شرایط دادن به مژه ها استعمال ميکنيم و بعد از آن ريمل را هم به مژ هاي بالايي و هم مژه هاي پاييني ميزنيم.
 
 
 
 
 
مرحله هفتم
 
 
 
ابرو ها رابا يه فرچه گرد مثل برس ريمل کتف ميزنيم.آن‌گاه با خودکار ابرو يا سايه درون ابرو ها را لبریز يا به اون ها دسته ميديم و مجدد با همون فرچه کوچيک ابرو رو شونه ميزنيم تا خودکار ابرو ظواهر طبيعي پيدا کنه . پایان راز هم با کمي ژل ابرو مجدد ابرو هارو شونه ميزنيم تا جور ابروهاثابت بمونه.
 
 
 
 
 
مرحله هشتم
 
 
 
شما ميتونين از رژ سیرتکامل صورتي يا هلويي با يه فرچه وسیع روي سیرتکامل به کار گیری کنين و بعد با کمي پودر چهره گوشه هاشو محو خیس کنين تا طبيعي خیس به لحاظ بياد.
 
 
 
 
 
مرحله نهم
 
 
 
يه رژلب کمرنگ سوای به کارگیری از خط لب رژلب رو مسلما با خودکار موی به کار گیری کنين تا طبيعي و زيباتر به حیث بياد.پایان رمز يه کمي مجدد پودر بزنين تا تمامی چيز ظاهري طبيعي داشته باشه و صورتتون هم برق نزنه.
 
 
 
 
 
مرحله دهم مرحله انتها
 
 
 
يه وقت هايي شايد دوست داشته باشين که رژلبتون معلوم خیس باشه .پس پس از اين که تمامي روند بالا رو انجام دادين..به دور لبتون رو با خط لب معین ميکنين .آن‌گاه با همون خط لب درون لب هارو هم لبریز ميکنين و آن‌گاه از رژلب همرنگ باخط لب با خودکار موی کمي روي لب رو رژ ميزنين.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 126 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 21:12

 
علت ماسیدن کرم پودر بر روی فیس چه چیزی است
کرم پودر، اثاثیه آرایشی مهم و دوست داستنی در میان خانم هاست. مهم از آن جهت که استعمال از کرم پودر تحت عنوان اساس و ذیل ساز پیرایش محسوب میشود و دوست داستنی از آن جهت که در صورتیکه به صحت مصرف شود لک و جوش‌های چهره را تماما نهفته کرده و پوستی جالب و خوشگل از شما به اکران خواهد گذاشت.
 
پیش خیس درباره ی علت ماسیدن پنکک بر روی فیس گفته بودیم و درین نوشته‌ی علمی کارایی داریم تا شایسته ترین راهکارهای استعمال از کرم پودر را برای شما بیاوریم تا به شایسته ترین صورت ممکن از آن به کارگیری نمائید و از خوابیپن پنکک بر روی پوستتان خودداری فرمائید. در پی برخی از عوارض مهم ماسیدن کرم پودر روی چهره را با هم بازبینی میکنیم. با نفیس یاروهمدم باشید.
 
 
۱- کرم پودر را به طور درست روی صورتتان نمی‌زنید
ممکن هست ادله نخوابیدن کرم پودر روی صورتتان این باشد که کرم پودر را به صورت درست روی پوستتان نمی‌زنید.
 
برای این فعالیت اعتنا داشته باشید که پخش کرم پودر را از میانه فیس آغاز نمایید و به‌تدریج به سمت حریم بروید و کرم را پخش نمایید. همان دیگر نخستین نصیب‌های پهن‌خیس چهره را کرم بزنید و سپس به سراغ نصیب‌هایی که دقیق کاری احتیاج داراست بروید.
پس از این، نوبت به به کارگیری از کانسیلر می‌باشد. موضوع‌ای با کرم پودر چهره را پوشانده‌اید بازدارنده چروک شدن کانسیلر می شود. رینگ‌های تیره ذیل دیده را با به کار گیری از برس کوچکی که نوک تیزی داراست بپوشانید.
 
در انتها نیز از یک پنکک برای اثبات کردن کرم پودر روی صور‌تان به کارگیری نمایید.
 
 
 
فراگیری تصویری زدن کرم پودر به طور
 
 
ویدیوی بالا طرز‌ی درست زدن کرم پودر را تماما به شما نشان خواهد اعطا کرد. می‌توانید از این نحوه استعمال فرمایید .
 
 
 
 
 
۲- کرم پودرتان مطلوب شما وجود ندارد
یکی نکات مهمی که سبب ارتقا ماندگاری کرم پودر و عدم ماسیدن آن بر روی پوستتان میشود گزینش کرم پودر مطلوب پوستتان هست.
 
اکثرا خانم‌ها این سوال را میپرسند که: چرا کرم پودر بر روی پوستم می‌ماسه؟
 
در صدر برای جواب بدین سوال می بایست بپرسیم که آیا کرم پودر مطلوب پوست خویش را گزینش کرده‌اید؟
 
یکی مهم ترین نکته‌هایی که منجر میگردد پیرایش صاف و یک پارچه به روی پوست شما بخوابد و آرایش و پیرایش فیس شما مخملی به لحاظ رسد این می باشد که کرم پودرتان مطلوب پوست صورتتان باشد.
 
رعایت این نکته‌ی مهم سبب میشود که آرایش و پیرایش روی رخ شما طبیعی نشان داده شود.
 
برای گزینش یک کرم پودر مطلوب، گونه پوستان را در لحاظ بگیرید. پوستتان کم آب میباشد یا این که چرب؟ تیره می‌باشد یا این که پر‌نور؟
 
پوستتان را خوب بشناسید و با دقت به پوستتان مال متبوع را خریداری فرمائید.
 
در صورتی‌که پوست چربی دارید، هنگام خرید کرم پودر صد رد صد توجه نمائید که روی آن واژه و کلمه (  (Oil Free یا این که  (Matt) درج شده باشد. در غیر این چهره خیر فقط براقی پوست شمارا تشدید می کند بلکه بایستی خودتان را هم برای زدن یک‌سری جوش صحیح و حسابی فراهم فرمایید.
 
در صورتی پوست کم آبی دارید، حق تقدم شما در گزینش، بایستی کرم پودری باشد که کمبود پوستتان را جبران نماید و شرایط شادابی به پوست شما بدهد و نور و روشنایی را به اندازه کافی در رخ‌تان منعکس شدن دهد. کرم پودرهای مایع با بیس روغنی شایسته ترین تعیین برای شما میباشند. عملکرد فرمایید اصلا از کرم پودرهای کم آبی که مشابه پنکک می‌باشند استعمال نکنید.
 
در صورتی پوستی صاف با لکه‌ها و اشتباهات پوستی بسیار اندک دارید و می خواهید ظاهری صاف داشته باشید، از یک کرم پودر مایع به کار گیری فرمایید که جلای کدر داشته باشد.
 
نکته‌ی دیگر در تعیین کرم پودر، رنگ پوستتان می‌باشد، اکثری از خانم‌ها در هنگام خرید کرم پودر، یه خرده  از آن را بر روی دستشان آزمایش میکنند این عمل اشتباهی می باشد زیرا پوست دارنده رنگدانه‌های زرد رنگ می‌باشد و با این عمل رنگ اصلی کرم بر روی چهره را متوجه نخواهید شد. با این عمل در هنگام به کارگیری از آن کرم پودر بر روی فیس، چهت نیل به رنگ دلخواه مقدار متعددی از آن را به کارگیری می کنید و این فرمان منجر ماسیدگی کرم پودر بر پوست فیس شما می گردد.
 
برای آزمایش رنگ کرم پودر شایسته ترین فعالیت این هست که سه رنگ در حدود هم را بر روی خط فک تحت خویش بمالید و آنگاه در روشنایی طبیعی مشاهده کنید که آیا هنوز خط آرایشی چشم میشود یا این که خیر. در شرایطی‌که رنگ صحیح را تعیین کرده باشید خطی نباید باقی مانده باشد.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت: 21:56

 
کرم پودر از مهم‌ترین اجزا در یک پیرایش اصولی ، زیرسازی آرایش و پیرایش پوست می باشد ، که موجب میشود آرایش و پیرایش تماماً به رخ نشسته و یک زیبایی طبیعی به ارمغان آورد.
 
در حالیکه پر رنگ ترین نقش در زیرسازی پیرایش یا این که به عبارتی آرایش و پیرایش پوست به عهده کرم پودر می باشد ولی به کارگیری از برخی مواد دیگر همچون مرطوب کننده ، بیس ، کانسیلر ، فیکساتور و … گاه لازم میباشند و گاه به ماهر خیس شدن آرایش و پیرایش یاری می‌کنند.
خرید کرم پودر
 
کانسیلر ها در واقع کرم پودر های فشرده پر‌نور و رنگی می‌باشند که به طور های گوناگون ماتیکی ، کرم و مایع وجود دارا هستند . به کار گیری از آن ها به پوشش اضافه لکه ها و عیوب پوست و از میان بردن سیاهی به دور دیده یاری مینماید. کانسیلرها اشکال مختلفی دارا هستند که میتوانید با دقت به دسته مصرفتان مطلوب ترین آن‌ها‌را تعیین نمایید.
 
خرید کرم پودر
 
ولی یک کرم پودر در شرایطی‌که به زیبایی شما باعث میشود که گزینش رنگ و بافت آن به صدق و مبنی بر رنگ و متاع پوست شما و پارامترهای دیگری مثل فصل ، رخ گیرد. اعتنا داشته باشید که انگیزه استعمال از کرم پودر ساخت پوستی صاف و یکپارچه می باشد؛ خیر نقاشی کردن پوست ! به این ترتیب رنگی که تعیین میکنید بایستی هماهنگ با پوست شما باشد. برای تعیین رنگ مطلوب ، کرم پودر را به کناره گردن و روی خط فک بکشید در شرایطی‌که سوای اینکه آن را بمالید در فروغ و روشنایی طبیعی وضعیت محو روی پوست چشم شد، تعیین رنگ کرم کرم پودر مطلوب شما صحیح انجام شده میباشد.
 
خرید کرم پودرخرید کرم پودر
 
همینطور مواد مصرف شده در کرم پودر ها و خصوصیت های آن‌ها بسیار متنوع میباشد که می بایست کرم پودر خویش را با اطلاع از این مشخصات و مطلوب جور مصرف خویش گزینش نمائید. به عنوان مثالً چه بسا به کارگیری ازکم پودری که برای مجالس عروسی مطلوب می‌باشد تحت عنوان کرم پودر روزمره موجب افتادگی پوست شما شود. از سوی دیگر برخی از کرم پودر ها دربردارنده مرطوب کننده و ضد آفتاب می‌باشند و در تولید آن‌ها از موادی استعمال می‌شود که خیر فقط سبب ساز افتادگی پوست نمی‌شوند بلکه نقش نگهداری و بهبود پوست را نیز دارا‌هستند. اما برای داشتن پوستی تندرست و شاداب ، علاوه بر به کار گیری از کرم پودر مطلوب ، شما بایستی از سایر اسباب نگهداری از پوست که مطلوب جور پوستتان میباشد به کارگیری فرمایید .
 
با خبرنامه اینترنتی تخفیف برتر همپا باشید، تا با شایسته ترین کرم پودر های جان دار آشنا گردید .
 
کرم پودر L’OREAL
اورال یک کدام از مطرح ترین شرکت های اسباب و اثاث آرایشی و زیبایی باسابقه ای یکصد ساله می‌باشد که به وسیله یک شیمیدان فرانسوی در شهر پاریس تاسیس شد. این شیمیدان که شولر اسم دارااست اولی توشه رنگ گیسو شیمیایی را اختراع کرد و اسم مارک تجاری خویش را ابعاد از «کمپانی رنگ گیسو بی ‌زیان فرانسوی» به اورال تغییر و تحول بخشید. تمرکز ای کمپانی بر توسعه و گسترش و ایجاد محصولاتی زیرا رنگ گیسو ، کرم های حفظ از پوست ، گیسو و ضد آفتاب ، اسباب آرایشی ، عطرها و ترکیبات معطر هست و در مورد پوست‌شناسی ، درماتولوژی و ساخت داروهای شیمیایی نیز فعالیت می کند و بالاترین تعداد تثبیت ابتکار در آمریکا در حوزه فناوری نانو را دارا است
 
خرید کرم پودر اورال با شایسته ترین بها
 
کرم پودر مایع اورال (L’Oreal):
 
 
کرم پودر مایع اورال ( L’Oreal ) دسته Infallible ایجاد فرانسه آبرسان و براق کننده پوست می‌باشد و با ماندگاری ۲۴ ساعته عیوب پوست را می پوشاند. دسته محیط آن به طور پمپی هست که به کارگیری از آن را ریلکس خیس می نماید و در حجم ۳۰ میلی لیتر در بازار عرضه میشود.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 7 مهر 1398 ساعت: 20:15


کرم پودر خوب کدام میباشد

درپی کرم پودری باشید که یک جايگاه از رنگ پوست شما پر‌نور‌خیس باشد و بعداز این تکنیک‌های آرایشی برای نهفته کردن نقاط ضعف صورتتان به کار گیری نمایید. این ماده آرایشی مهمترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با به کار گیری از یک کرم پودر خوب (کانسیلر) براحتی می توانید جوش‌ها و لکه‌های پوستیتان را بپوشانید. ولی کرم پودر خوب براحتی پیدا نمیشود. این ماده آرایشی میتواند سریع رخ شما‌را پر‌نور کرده و به پوست شما شادابی و تازگی خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه در فیس شما اثر ها بی‌خوابی مشاهده میشود یک کرم پودر خوب قادر است فیس خسته شمارا به یک رخ شاداب تبدیل نماید.

بهترين كرم پودر

چه نقاطی را بایستی کرم بزنیم

-رینگ‌های تیره پایین دیده و جوش‌ها
۱- در آغاز با یک کرم پر‌نور اختصاصی ذیل دیده آن نقطه را بپوشانید؛ این ماده آرایشی می بایست سریع جذب گردیده و پس از برهه زمانی کوتاهی پوستی صاف و هموار از خودش به جای بگذارد.
۲- از یک برس منحصربه‌فرد کرم پودر یا این که از نوک انگشتتان برای زدن کرم پودر در نقاطی از پوستتان که نازک میباشد به کار گیری نمائید. مطمئن گردید که خوب آن را پخش کرده‌اید.
۳- کنار خط ابرو و کناره چشمتان را نیز با توجه کرم بزنید (در‌این مرحله می بایست خیلی اعتنا نمائید؛ مراقب باشید کرم درون چشمتان نرود.)
۴- طولانی تر از آنچه فکر‌میکنید نیاز می باشد کرم به کارگیری فرمائید و آن را با نوک انگشتتان پخش فرمایید.
۵ – در صورتی بعداز زدن کرم فکر‌میکنید گشوده هم بدور چشمتان تیره میباشد یک توشه دیگر آن حیطه را کرم بزنید.
۶-برای داشتن دوام بیش تر کرم پودر، پاره ای پنکیک روی صورتتان بزنید و برای کنار چشمانتان از یک برس منحصربه‌فرد به کارگیری فرمائید تا پودر درون چشمانتان نرود.

چه نقاطی را می بایست با نحوه کانسیلر بپوشانیم

-لکه‌های فیس
۱- برای داشتن یک آرایش و پیرایش خوشگل و اما طبیعی از یک کرم و یا این که لوسیون استعمال فرمایید.
۲- برس کرم پودر را بردارید، ‌ تمام چهره خویش را با استعمال از این برس کرم پودر بزنید، مطمئن گردید که کرم روی رخ شما نشسته هست. در صورتی کرم پودر روی چهره شما پر‌نور‌خیس میشود روی نقاطی از صورتتان که فکر‌میکنید نقص دارا‌هستند نزنید.
۳- مقداری پودر بردارید و برای اثبات کردن کرم پودرتان از آن به کار گیری فرمائید.

- جای آسیب و چروک‌های فیس
نخست، شما می بایست مطمئن گردید که آیا می توانید تماما جای جراحت را روی صورتتان بپوشانید یا این که نه. در حالتی که نتوانستید صد در صد آن را از دید مخفی نمایید می توانید با به کارگیری از یک کرم پودر خوب آن را کمرنگ‌خیس و نامشخص‌خیس فرمائید.
۱- نخستین از همگی با یک لوسیون کمرنگ با غلظت معدود تمام صورتتان را بپوشانید.
۲- آن گاه، کرم پودر را با برس مخصوصش صحیح روی نقطه زخم صورتتان بزنید و آنگاه آن را سیرتکامل‌ای روی صورتتان پخش فرمایید که رنگ تمام نقاط صورتتان یک پارچه شود.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت: 19:05